FAQ - Kysymyksiä ja vastauksia

Alla löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin hampaidenvalkaisukotona.fi sivustolla.

Onko sinulla kysymys, johon ei löydy alta vastausta? Kirjoita meille osoitteeseen info@hampaidenvalkaisukotona.fi

 

Klikkaa kysymystä päästäksesi vastaukseen.




Tuotteiden palautus ja tilauksen peruminen

Voinko muuttaa tilaustani tilausvahvistuksen jälkeen?

Tottakai! Voimme muuttaa tilaustasi. Mikäli haluat muuttaa toimitusosoitetta, vaihtaa tuotetta tai jotain muuta, voimme auttaa sinua. Pyydämme kuitenkin ottamaan yhteyttä mahdollisimman nopeasti. Huomaathan, että voimme muuttaa tilaustasi vain ennen tilauksen lähettämistä – joten otathan yhteyttä mieluusti ennen klo. 15.30 tilauspäivänä.

Voinko noutaa tilaukseni osoitteestanne?

Varastomme ei sijaitse osoitteessamme Espoossa, joten et voi noutaa tuotetta osoitteestamme. Kaikki paketit lähetetään postin välityksellä päävarastoltamme Tanskasta.

Voinko tilata ulkomaille?

Kyllä, voit hyvin tilata ulkomaille. Näet tarkan hinnan lähetykselle, kun olet valinnut toimitusmaan tilauksellesi. Mikäli tilaat EU:n ulkopuolelle vähennetään Tanskan alv hinnasta. Tanskan alv on 25%.

Do you ship to foreign countries?

Yes. We do ship to foreign countries. You will be able to see the exact shipping cost in your cart during checkout. Please note, that orders beeing sent to countries outside the European Union, will not be charged the Danish VAT. The Danish VAT is 25%. The VAT will be deducted during checkout. It is possible that you will have to pay local VAT when you get the products in your country.

Olen tilannut ja maksanut, mutta en ole vastaanottanut tilausvahvistusta?!

Tehtyäsi tilauksen online Hampaidenvalkaisukotona.fi:ssä, saat lyhyen ajan kuluttua tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti järjestelmästämme muutaman sekunnin viiveellä. Mikäli et saa tilausvahvistusta, voi sähköpostiosoite, johon tilausvahvistus lähetetään, olla virheellinen. Jos tilausvahvistusta ei tule, pyydämme ottamaan yhteyttä. Huomaathan kuitenkin, että jotkin sähköpostiohjelmat voivat ohjata tilausvahvistuksen esimerkiksi roskapostiin.

Olen uusi asiakas, kuinka tilaan? 


- Käy läpi tuotteemme ja klikkaa toivomaasi tuotetta.
- Klikkaa tämän jälkeen ’Ostoskoriin’ painiketta ja jatka joko kassalle tai löydä lisää tuotteita kategoria mahdollisuutta hyväksikäyttäen
- Anna tämän jälkeen osoitteesi ja maksa turvallisesti maksukortillasi tai suoraan verkkopankista.
Odota pakettiasi

Kuinka pian voin vastaanottaa tilaukseni?

Tilatessasi arkipäivänä ennen klo. 16:00 lähetämme tilauksesi samana päivänä. Normaalisti pitäisi lähetyksen olla perillä 1-3 päivässä. Lähetämme kaikki lähetykset postitse.

Paljonko lähetyksen toimituskulut ovat?

Toimitamme kaikki tilaukset ilman postimaksua! 

Voinko saada tilaukseni toimitettua työpaikalleni? 

Kyllä. Useimmille tilauksen toimitus työpaikalle on fiksu ja helppo ratkaisu. Mikäli et ole kotona, kun posti jaetaan, säästyt siten postissa käymiseltä. Halutessasi hyödyntää tarjouksemme toimituksesta työpaikalle, lisää vain yrityksen nimi kassalla.

Minne pakettini päätyy, jos en ole kotona toimitushetkellä?

Mikäli et ole paikalla ilmoitetussa toimitusosoitteessa, vie jakaja lähetyksen takaisin lähimpään postiisi. Jakajan pitäisi jättää asiasta ilmoitus. Huomaathan, että johtuen postin säännöistä, lähetyksesi säilytetään postissa ainoastaan 7 päivää – jonka jälkeen lähetys palautuu meille.
Voinko seurata lähetystäni?

Sinulle lähetetään sähköpostitse tietoja tilauksesi tilasta järjestelmässämme. Voit toki myös aina ottaa yhteyttä meihin, jolloin kerromme mieluusti tilauksesi tilasta.
Tuotteet toimitetaan 1-3 päivässä, olen odottanut pidempään. Mitä teen?

Mikäli tuotteesi ei ole saapunut neljän arkipäivän sisään, ota yhteyttä asiakspalveluun: info@hampaidenvalkaisukotona.fi. Silloin tällöin kirje ei mahdu postiluukusta tai posti ei vielä ole ehtinyt toimittaa saapumisilmoitusta.
Selvitämme missä pakettisi on, mikäli sitä ei löydy postin toimipisteestä.

Paketin katoaminen/toimituksen viivästyminen johtuu usein:
- Postilaatikossa lukee eri nimi, kuin tilausvahvistuksessa.
- Osoite on epätäydellinen. Muista ilmoittaa talon/rapun numero. Sekä mahdollinen huoneiston numero.

Riippumatta syystä, huolehdimme toki, että saat pakettisi.
Paketistani puuttuu tuote/tuotteita?

Mikäli paketista puuttuu tuote/tuotteita, on virhe mitä todennäköisimmin meidän. Ota yhteyttä mahdollisimman pikaisesti asiakaspalveluun asian selvittämiseksi: info@hampaidenvalkaisukotona.fi. Lähetämme sinulle puuttuvat tuotteet välittömästi  
Tuotteessani on virhe, mitä minun pitää tehdä?

Mikäli tuotteessasi sattuisi olemaan virhe, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Toimitamme tilalle uuden tuotteen veloituksetta.
Voinko katua tilaustani?

Kyllä voit katua. Voit tehdä sen useammalla tapaa:
- Mikäli olet juuri suorittanut tilauksen loppuun verkkokaupassa, ota meihin yhteyttä viipymättä. Voimme perua lähetyksen ennen, kuin se ehtii pakkaamolle.
- Voit kieltäytyä paketin vastaanottamisesta, kun postinjakelija on toimittamassa sitä. Paketti palautuu meille automaattisesti.
- Mikäli olet jo vastaanottanut paketin, lähetä paketti takaisin meille. Liitä palautuksen mukaan kirje, jossa on tilausnumerosi ja tieto katumuksesta. Palautamme rahat maksukortillesi muutaman päivän kuluessa. Mikäli maksoit tuotteet verkkopankilla, liitä paketin mukaan tilinumerosi. Maksutavan ollessa Klarna-lasku, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@hampaidenvalkaisukotona.fi.
Voinko saada rahat takaisin?

Kyllä. Hampaidenvalkaisukotona.fi tarjoaa 14 päivän palautusoikeuden. Lähetä tuote/tuotteet alkuperäispakkauksessaan takaisin meille, niin me palautamme rahasi. Muista, että tuottee n tulee olla alkuperäiskunnossa, jotta palautus voidaan tehdä. Mikäli palautat vain osan tuotteista, liitä mukaan tieto osapalautuksen syystä.
Huomaathan, että avattua pakkausta emme voi vastaanottaa palautuksena.
Mitä tarkoittaa 14 päivän palautusoikeus?

Hampaidenvalkaisukotona.fi tarjoaa 14 päivän palautusoikeuden. Mikäli ostat tuotteen ja kadut ostostasi, sinulla on 14 päivän ajan oikeus palauttaa se.
Huomaathan, että avattua pakkausta emme voi vastaanottaa palautuksena. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut.
Olen ostanut väärän tuotteen, voinko vaihtaa sen?

Kyllä voit. Vaihdamme tuotteen toiseen pyynnöstäsi. Me huolehdimme uuden tuotteen postikuluista, kun palautat meille väärän.
Huomaathan, että avattua pakkausta emme voi vastaanottaa palautuksena. Sinun tulee huolehtia väärän tuotteen palautuksesta aiheutuvista postikuluista.
Ovatko tuotteenne alkuperäisiä ja turvallisia?

Kyllä. Kaikki hampaidenvalkaisukotona.fi tuotteet ovat 100% alkuperäisiä ja turvallisia käyttää. Ostamme tuotteet suoraan valmistajalta tai sertifioiduilta jälleenmyyjiltä. 
Kuka omistaa hampaidenvalkaisukotona.fi:n?

Hampaidenvalkaisukotona.fi –sivuston omistaa tanskalainen yritys, Group Nordica Aps. VAT-numero: DK34621691.

Osoite on:
Tandblegning Danmark
Nyvej 17B
1851 Frederiksberg, Denmark
Mistä tuotteet ovat peräisin?

Tuotteita myydän osoitteessa hampaidenvalkaisukotona.fi ja ne tulevat suoraan valmistajalta. Varastomme vaihtuvuus on suuri, joten voit aina olla varma, että tuotteesi on vastavalmistettu.
Miten säilytätte tuotteita?

Säilytämme kaikki tuotteet oikeassa lämpötilassa kosteudelta suojattuna. Tuotteet eivät koskaan ole kosketuksissa maahan.
Voiko teille soittaa?

Tottakai! Voit soittaa meille numeroon: 045 1144 151 arkisin klo 10-17 välisenä aikana.
Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@hampaidenvalkaisukotona.fi. Vastaamme viestiisi arkisin24 tunnin kuluessa.

Huolimatta yhteydenottokanavasta, muistathan aina pitää esillä tilausnumerosi. Näin voimme parhaiten palvella sinua.
Voinko lähettää teille sähköpostia?

Ilman muuta! Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: info@hampaidenvalkaisukotonafi. Vastaamme viestiisi arkisin 24 tunnin kuluessa. Ja!

Huolimatta yhteydenottokanavasta, muistathan aina pitää esillä tilausnumerosi. Näin voimme parhaiten palvella sinua.
Mikä on teidän osoitteenne?

Päävarastomme ja emoyhtiömme toimiston osoite on: Tandblegning.dk, Nyvej 17B, 1851 Frederiksberg C, Denmark.